Tuesday 4 October 2011

ανεκδοτά

Ήταν 2 φίλοι και λέει ο ένας στον άλλον:-δεν παμε?
-και δεν παμε?
Και δεν πήγαν :P



-Ρε συ, η γυναίκα σου στο σεξ φωνάζει;
-Ου! Να φανταστείς από το καφενείο την ακούω!



Η γιαγιά ζει τις τελευταίες της στιγμές και με τρεμάμενη φωνή λέει στην αγαπημένη εγγονή της:
- Παιδάκι μου σε σένα αφήνω όλη μου τη γη, με τα σπίτια, τα ζώα, τα δέντρα και 27.000.000μετρητά, μόνο υποσχέσου μου ότι θα τα φροντίζεις κάθε μέρα ....

- Βεβαίως γιαγιούλα μου, μα .... που είναι όλα αυτά ?

- Στο Farmville στο Facebook .... να και το password !



Λέει η πρώτη ξανθιά στην δεύτερη:
-Εγώ θα πάω στο φεγγάρι.."
Λέει η δεύτερη:
-Και εγώ θα πάω στον ήλιο.."
Λέει η πρώτη:
-"Helloo, ο ήλιος καίει."
Και απαντάει η δεύτερη:
- "Helloo, ΘΑ ΠΑΩ ΒΡΑΔΥ!!!



Γιατί οι γυναίκες δεν παντρεύονται πια;
-Γιατί προτιμούν το χοιρινό στο ψυγείο παρά το γουρούνι στο σαλόνι.




No comments: